19.38 - Torsdag

Jag om ngn kan inte ha ett "blandförhållande" - ja, jag lärde mig precis vare va på 2½men (a) lite lagom avslöjad, men whatever. Jag värmde precis en bulle i mikron :o tror den höll på börja brinna.. ehm, sen vare ju jag som va så teknisk också. Hm. Snartsnartsnart är det fredag, vilket betyder att Victoria står med en skylt "välkommen heeeem Mahlin" i stort sett ;) så ja, ska dit relativt tidigt imorgon för att roa min korv som suttit där och grinat efter mig.. Mihuu. Ska förmodligen dricka, va ju liksom way för länge sen nu :o inte okej, fast okej pga dig. Sen får jag se lite vad som händer :o blir förmodligen kvar där all weekend och på lördag beror det liksom lite på vad som händer i och med att våra planer maybe inte funkar :/ vilket är synd. Isf blir det Sthlms crossen i Åkersberga. Mjau! Dududu ;)
Aaaah, btw har tagit en ipren idag - en! As duktigt! Fast börjar känna lite strypkänsla i halsen men fårse hur länge jag håller ut, har liksom gjort det mer än halva dagen - stolt! Haha..

Nu ska jag kika på Halv 8 hos mig som klothuvudet Viccan fått mig kolla på.. haha som alla andra wirediga saker ;) haha!

P u s s e l i e p u s s !


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0