19.43 - Torsdag

Tänkte faktiskt skriva onsdag som rubrik, gasch.
Igår hade vi en konversation om hur biff jag va jämfört med honom. Idag pratar vi mat. Lyckade samtalsämnen vi alltid snittsar till det med alltså ;) Som sagt så sitter jag och äter soppa, kom på att det vore ju ganska skönt för min hals - smart. Sitter typ och är helt gone i huvudet pga att jag sovit ;o men det behövdes ju liksom lagom mycket pga att jag lyckades somna 01, vakna 04 och somna om igen vid 07 typ och därefter vakna halv 11. Lyckat! Usch, vad drygt det är. Men istället så får jag ju fart på alla som ligger och sover bort hela dagen ;) haha!
Ska kirra klart picsen nu så att ni har something to do for a while ;) men va så trött sist (a) Puss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0