19.49 - Mondaymorning

Neeej, för det är ju tisdag. Men sjunger liksom Melanie Fiona's låt Mondaymorning ;)
Har typ städat sönder hela dagen känns det som. Fixat om massa så att jag ska få plats med alla skor - som jag inte lyckats med tidigare. Så garderoben är straxt klar, thankgod. Sen ska jag bara damma och dammsuga rummet så får det va done sen. Men får väl göra det tonight för imorgon och resten av veckan har jag no time at all och nu har jag liksom gått och väntat på att äntligen få städa så måste verkligen göra det. Imorgon ska jag ringa till polisen, åka till arbetsförmedligen, ta bussen till stan, hem till Viccan, ta mercan till Alunda, hem till Maja på Mary Kay- party, sen hem och sova med lilla Vicco hos mig :} så kind of fullbokad dag om man säger så. Och ändå fråga alla "vad gör du om dagarna ? Sitter du bara hemma eller ?" och kom precis fram till att jag inte ens har tid med det. Nana, fick jag även ett litet sött samtal av Ida Kungen Knarkmyr today, hihu det är ju en av alla små snyggingar jag måste ta och träffa snart! Gasch. Helt sjukt att tiden går så fort och att man kan glömma sin ordinary vardag så lätt :o får verkligen göra en kom-och-lek-med-malin-dag alltså ;)
Men som sagt, va förbi Majamouse en snabbis innan jag handlade ;) så hon fick roa mig lite innan jag blev tvungen att åka hem och komma tillbaka till the reality again. Ingen vet hur duktiga vi är på att glömma saker alltså, helt sjukt. Haha och ingen vet hur lääänge vi fick sitta inne på Apoteket innan vi ens fick betala, trots att vi bara hade 2 nr efter den som va :s skadat, man kan inte behöva köpa exakt hela lagret en tisdag klockan 17. Dryga människa! Haha, men lyckades nog roa både oss själva och hela Drugstore'n innan vi va klara ;)
Lovely, såg idag att Desperate Housewives börjar nästa vecka igen. Ibland blir livet lite bättre trotsallt. Onödigt efterlängtat verkligen!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0