19.50 - Hardworkwork

Har städat garderoben i ca 3h, eller ah bytte sänggrejs och tvättat också. Men usch vad mycket det blev att göra. Kom på att min handsome walk-in-closet har blivit alldeles förliten så valde att rensa lite - once again, vilket aldrig verkar ta stopp. Så ska straxt slänga in lite pics på skiten jag inte vill ha till mina små flickor ;) men iallafall så har jag inte blivit klar, så ska få bort allt jag inte vill ha och flytta runt lite grejer så att jag får plats den här ggn :s vilket alltid verkar vara ett misslyckande.
Menmen, ska kika på   E n s a m   m a m m a   s ö k e r   straxt i och med att jag missat det all the time :o och det går ju inte när han är med..    P u s s e l i e p u s s    s n y g g o s a r





- du är fin


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0