19.53 - Ingen vet

Hej jag har ngt fel! Pallar inte äta. Kan inte äta. Går inte äta. Så idag har jag bara ätit äggröra på några ägg och druckit ett glas mjölk + vatten. Det är bra. Sen har jag pressat två grapes som står och väntar på mig uppe.. men som sagt, seg i tarmen. Haha! Yschysch. Jag längtar inte tills imorgon, samtidigt som jag längtar enormt. Jobbigt läge. Förstår inte felet, samtidigt som jag kan det utantill. Jag är lost, så lost man kan vara.
Ah, men vet ni ra.. jag har gått ända sen mamma åkte halv 16 och räknat ner tills klockan skulle bli 19.30, och vem är det som ringer klockan 19 då ? Jo, mamma och säger att det var kort om personal och att hon inte ville lämna de själva när hon ändå hade tid att jobba.. KUL! Nej, inte ett jävla dugg.. så nu sitter jag och räknar ner till 21.
Dagen blev iallafall bättre än väntat imorse. Mamma kom upp och gjorde sällskap i sängen medans jag kollade på alla olika Scary movie filmerna. Sen blev klockan som sagt "jag-måste-jobba"-tid, ofun helt enkelt.. Dessutom drog katten också :o snacka om dissad on high level.
Juste, ska fixa lite bilder från i förrgår också, när vi var hos Jennie och drack vin och grejer (; mys. Puss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0