20.11 - Måndag ?

Är det måndag ? Visst är det måndag ? :o
Today vaknade jag så tidigt som klockan 10 av att ngn ringde och väckte mig, två ggr i rad till och med liksom. Och veeeeem svarar klockan 10 på morgonen om det inte är kungen liksom - och som att jag ringer mig själv ? Naat. Inte jag iallafall. Men straxt efter ringde Viccan - och klart man svarar då ;) så bestämde att jag skulle ta bussen in till henne och brunchaaa med henne ;) blev en sub. Myms, fast brödet va typ felgjort :s typ hej vi råka ha i det där nyttiga i brödet x 20. Dåligt. Menmen, gick sen vidare och kikade lite på stan - har trotsallt inte gjort det på hela sommarn, helt sjukt. Skulle inte ha ngt mer än ett par svarta strumpisar. Så det blev ett par sånna, sen gav jag de gråa man fick med till Viccan - generös liksom! Tog samma buss som Jj hem och va hemma till typ 15 ;o men anyhow, åkte ner till ica vid 18 för att hämta ut min ena halva av h&m paketet. Wierd, lyckades beställa fel strl på jackan :o så måste skicka tillbaka den och ta en mindre, höll på drunkna. Typ som Viccan idag när hon prova vinterjackor :s nästan lite scary. Haha. Så nu får jag vänta yttligare hundra år. As drygt! Men annars så va det lilla jag fick bra :} mjau.

Jaja, i helgen bär det av till Sandhamn med Viccan, Thomas + två till. Lovely, synd att jag är så rik då typ ;) men för övrigt tror jag helgen blir - hahaha, Viccan vet du vilka ord jag fick upp i huvudet ? Hahah "suuuuverääänt Adam" haha! - totaly toppen. Va ju trotsallt väldigt länge sen som hon och jag verkligen festade sönder, så det är lite efterlängtat - som de flesta förmodligen förstår när det gäller oss två (a) nana.

Men man kan ju hoppas att veckan blir lite mer lovely än så.. ;)   P u s s   f i n a s t e


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0