20.21 - Vad hände ?

Haha, va in på Hannah's blogg lite fort och kolla hennes nya design, så lät jag ögonen läsa lite mer på ett inlägg där det stod "alkolist till förebild ? nej tack" och så skrev hon massa om Dessie och Kissie, så ah från ingenstans så klirra jag mig in på Dessie's blogg och jag måste bara säga -  f y f a n   v a d   f u l  :s det är nu man ställer sig frågan "vafan hände ? :s" haha. Pinsamt att hennes blogg ska vara såå stoor men samtidigt så ful..
Ska jag vara ärlig, så händer det inte speciellt mycket fun stuff på ngn av deras bloggar - typ som förr, när det ändå var roande den sömnlösanatt man egna sin dyrbara tid till sånt ;)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0