21.59 - Katten har klööös

Dryga, äckliga människa. Lagom lack det gör en. Typ dö. Men man kan ju inte önska livet av en sån patetisk människa. En dag så blir du lika gammal som oss och då inser du hur pinsam du är eller var. Det är ju lite smått synd att du inte heller kunde hålla dig till sanningen. En aning irriterande i och med att jag inte klarar av sånna personer. Synd att du är så liten och patetisk. Annars hade det varit lite smått fun att göra livet lite svårare för dig. Meeeen syyynd. Haha, skadat. Tänk om jag gjort en anmälan på allt som hänt mig. Då hade dom haft fullt upp i flera år. Synd att jag inte visste att det va sånt otroligt stort nöje och intresse ifrån din sida. Skabbfitta, det är fortfarande bara DU som gör bort dig och det är DU som är pinsam. Vänta, är det nu du ska pissa på mig ? Vad myyyyysiigt hörru! ;)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0