21.16 - Underbara helg!

G ö t e b o r g   1 0 / 9  -  1 2 / 9
S u p e r c r o s s  +  c r o s s f r e e s t y l e  @  U l l e v i

Vårat hotellrum 234 - lovely








Fridaynight - ingen vet hur drunk jag blev..






















Lördagmorgon - ingen vet hur bakis jag var,
då menar jag heeeeeeeeeela dagen! Fyfan!





Saturdaynight in the chiliroom - och ofc är jag bakis, jättefun!



















Utsikten från boysens rum at 353 - as mys med ballefjong och allt!






Påväg hem, eller ah till Norrköping med boysen!




H e l g e n   v a r   h e l t   u n d e r b a r  !
Tack Victoria och boys (; very much needed to do again!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0