21.52 - Så osociala

Fattar inte poängen med att sitta här everyday :s det händer ju inget. Alla på fb är dryga och uppdaterar typ 1gång om dagen. Inget mer. Och på bloggen, yey. Här skriver man liksom av sig. Men just nu har jag inte ens ngt att skriva. Inget funny. Vilket liv. Så jag förstår inte Victoria böghuvud Oscarsson som sitter här helst hela dagarna. Thankgod, så har mitt beroende släppt en aning dåra. Men så beror det mest på other stuff och inte på osociala kids. Gasch. Inte heller vill man logga ut och släppa allt när man väl satt sig - för det kaaaan ju hända ngt :o Och i och med att andras bloggar inte roar mig så funkar ju inte det heller som tidsfördriv. Usch.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0