09.25 - Bloggar från mobilen

Ligger i sängen och kikar på Tre kronor. Vaknade för typ an hour ago för att de ringde och frågade ifall jag kunde jobba, men jag orkade verkligen, verkligen inte :/ har dessutom så otroligt ont i kroppen fortfarande så man är ju inte dirr high på att jobba liksom.. Om ni har mig på fb så har ni maybe sett mina snygga pics jag lagt ut.. Fyfan, jag hade inte gjort om lördagen ifall jag vetat att det skulle bli sådär. Usch! La värsta vurpan baklänges över en stor kruka och på tvbänken där det stod massa glasgrejer. Inte okej vafan! Fyfan. Men nu pallar jag inte det här så du ska jag mysa med kissen och försöka sova, maybe träffa Majamouse later det blir naaajs för sen blir det jobb resten av veckan ;) pengar rullar in som de ska, det går bra nu ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0