10.45 - Bloggar från mobilen

Sitter på Uven andra chansen nu och väntar på Victoria iom att jag ändå va i samma hus och skrev på anställningsgrejs ;) nice! Så ska kolla hur länge hon ska leka här för att sen tvinga iväg henne en stund med lite häng med mig. Känns lite ovärt att dra hem för att jag typ kom hit precis när mamma ändå inte är hemma, hur fun äre att sitta hemma med booring käääts som bara sover eller grinar för att jag röjjer runt med de liksom ;) så fårse whats happening. Den där jävla Majamouse har dessutom smittat om mig för att hon skulle slibba på hela mig and my stuff yesterday, jävla jävel ;) nu har luckor iallafall sett smsen att jag sitter och feting hänger här utanför meeeen like always så har hennes teacher mens. Yaaaman, men nu står hon här och ser ut som en kille ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0