12.53 - Bloggar från mobilen

Fattar inte grejen med att börja jobba kl 12 när det förtillfället (fram tills nyss) va tre "fröknar" plus en prao, dessutom gick precis ungarna och la sig när jag kom, alltså har jag sen jag kom hit för 46min sen typ torkat borden, sopat och suttit i en soffa och hängt på fb. Känns ovärt för dom som måste peya mi för att göra i stortsett ingenting ;) men however slutar snart anyway, bara 3h kvar.. As tråkigt väder det blev när man kom till fyyycking Gimo ra, typ hej cutta mig i armarna -.- unlike! Hmhm, justja påvägen hit så hade jag liiite bråttom och såklart bara för det så va hela familjen aina ute, yaaay. Men jag är ju unstopable ;) ts. Lalala. Kom fram till today att extensionsenen (vet inte hur man skriver haha) ryker i håret i slutet av maj om i've got the money by then. Luuuuvely aight ;) äh, nu pallar jag inte this shit, jag går och dricker oboy. Tjingis

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0