22.40 - Any time from now

Sitter just nu och gnussar bort dagens makeup. Känns pretty damn good att kunna klia sönder ögonen efter att ha tagit den där powernapen som varade långt över 10min ;> så tänkte nu när jag ändå skulle slänga på Tre kronor to try to sleep också då slänga in ett inlägg. Kom och tänka på att det va utröstning igår i Bb, feting nice verkligen att Roddan är kvar, är ju trotsallt kär i hans laugh - från att ogilla honom from the beginning liksom ;) och känns ju ännu even better att slippa se Patrik iom att jag stört sönder mig på honom lately. However fårse vilka som är kvar när vi ska dit ;) ouwh..

Jag är smått happyface nu men samtidigt "omedveten" fast jag vet att my other half Sandra får sin bäbis any day now. Scary! Det kommer sluta med att när jag får veta att det är dags eller att mitt nya lilla hjärta har kläckts ändå kommer säga "neeeheee ? ofta du varit pregnant" myself i ett galet förvirrat nötskal typ. Men jag längtar med tjockaste förväntan och håller som sagt my thumbs lite smått hårt ihopp om att det kommer ut en knodd som kan ha rosa kläder så att vi passar together :d dock låter det lite som att jag skulle tok ogilla ifall det blir a boy, men nej sällan. Men scarrrry. Börjar ju tro att det är jag som går med tjockismagen och väntar snart.. uuhh. Nanana, however ser ni ngn tönt springa runt med feta smilet i facet så kan det vara jag..



Insåg precis att fredagen som va är första fredagen på ett x antal veckor som jag 1. va nykter, 2. faktikst inte gjorde illa mig at all - inte ens ett blåmärke, 3. höll mig inom Alunda big citys kretsar - ingen vet why.. tänkte bara påpeka att det va lite plus i kanten för min egna del. Sen i lördags btw så va jag feting chill med drickat och vart sisådär lagom drunk, slösa inte upp mina last slantisar, behövde inte puke'a innan jag feta ner mig i Ches säng ooooch vaknade och va ganska obakis - ännu mera plus. Men just nu går jag och längtar efter mina money'sar som ska ramla in på kontot imorgon eller efter 00, så att jag kan paya some ppl - for the first time in my life typ vafan! Jävla skit. Tur att jag har mamma som payay mig the rest of the month..
Jaja, ska dra på Tre kronor nu och chilla ner mig tills jag finelly can sleep again. Puss och gonatt






Your comments pussie
14:54:34 ~ 2011-04-20
Mitt namn; Simone

söta foton :)

Min blogg; http://simoneh.se

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback