01.52 - Day one.

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Jag är är beroende utav nagelsax.
- as äckligt men jag kan inte fila mina nails så går de av
så får jag rent ut sagt panik och måste klippa nageln.
2. Jag älskar rosa.
- som om det var nytt..
3. Jag har svårt att lita på folk.
- och ni gör ju inte dirr saken bättre genom att faila och
dra sämsta lögnen tittandes i mina ögon, så nej lita på
folk är inte min grej och har nog aldrig varit det.
4. I love ppl that makes me smile.
- vem gör inte visserligen. Men grejen är den att om jag
glider runt en hel dag utan this special person så lever
jag bara. Men när personen dyker upp så gör den typ
resten av veckan om inte mer och det betyder anyway
mycket för mig iom att this special ones inte är så många.
5. Allt under kategorin boys och sk kärlek är gone för min del.
- right now. Känns som om det innerst inne inte finns ngn
mening att ens försöka med ngnting iom att han fick mig
att inte se ngnting i alla andra, han svek mig så äckligt
jävla hårt och han gjorde det som fick mig att längta sååå
långt bort från skitenlove as possible. Dock finns han och
det är den personen jag aldrig vill mista eller kommer
kunna släppa.
6. Personer som använder lögner i sin vardag.
- mer kallade mytomaner. Har aldrig funnits i min värld,
finns inte i min värld och kommer aldrig ha ngn plats i
min värld heller så finns inget mer att säga än att ni
enbart förstör äckligt jävla mycket och att jag är less
på sånna som ni.
7. Jag är höjdrädd.
- då menar jag också "hej jag står på en pall"- höjdrädd.
8. Jag är verkligen bitchig in real.
- jag leker inte trevlig om inte det är ett måste och jag
försöker inte vinna andras hearts genom att spela, vilket
gör en falsk och det är ngt jag verkligen inte är eller vill
vara. Så fuck u suckers som jag är bitchig mot, men ni
förtjänar det antagligen ;)
9. På ett sätt, innerst inne så älskar jag mitt liv sjukt mycket.
- vem skulle liksom inte älska det. Men dock som alla andra
så har man sina minus in life vilket råkar överväga de mesta.
10. Jag älskar eran kritik ni ger mig ;)
- så keep on doing it pussies!
Hade jag haft mer tid och ork så hade jag skrapat
fram bättre stuff about me ;) men wte.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0