00.36 - Day three + four.

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
- såååååå otroligt tråkig grej. Men anyway det är sommaren som ligger high over the rest because i love to be a niggahh och vem älskar inte solen som steker, långa, ljusa nätter, uteliv och en massa drunk, happyfaced ppl!
Men iom att den va otroligt booooring så kör vi på day four also.

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
- inte heller alltför fun. Men ett mål jag har är att bli en skinny bitch again. Drömmarna är att flytta härifrån, inom landet eller utanför - vilket som. Och önskningar är nog att dom jag älskar aldrig lämnar mig, utan att jag dör före.

G O N A T T   S N Y G G I S A R, NU SKA JAG MYSA MED BUSAN!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0