08.15 - Day two.

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
- jag vill visserligen träffa väldigt många just nu men iom att det står en person så..



- min otroligt älskade och saknade lilla niggahh som är ända borta i Luleå..
men jag räknar ner dagarna och hoppas att tiden ska gå fortfort för snart
kommer du hem igen, för att stanna. Jag saknar dig Hannahh Jakobsson!
Koooom heeeem, vi börjar om igeeen. Vi glömmer allt där boortaa är det
så kaaallt! Kom heeem! Fattar inte grejen med att den låten always plupps
up i huvet när man tänker på dig ;) Klirra här!

Your comments pussie
17:05:58 ~ 2011-02-23
Mitt namn; hanna jakobsson

hahahah åh fan va gullig :') den där låten passar ju in asbra hahaha! jag kommer snart heeeeem <3 <3 saknar dig malin, du är bäst <3 loveu!

Min blogg; http://hannoow.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback