10.19 - Luuuveliie

Juste fick mitt h&m paket typ i förrgår, feting nice. Dock har jag inte öppnat ngt av paketen inuti :s lyckad jag är - precis som med allt annat jag köper som får ligga kvar i påsar på andra halvan av sängen. Usch. Spoiled bitch liksom. Men hur som helst, sen har jag beställt två saker från Lindex, hihu!




tyckte de va lite söta :} dock inser jag nu att jag blir lite smått rädd för örhängena, haha! Raaaawr. Ah, på tal om handla. Gick runt, runt, runt med Hääänna på Gränby typ ngn dag i veckan och där hitta jag massa smått och massa fun. Typ som två nya rosa - ofc. nagellack, armband, en döskalle ring och typ massa annat jag glömt. MEN jag är kär i some secrets things som finns på inget annat än jc. Omgomgomg, jag måååååste ha de! Så ska tjata på mamma att vi ska dra dit så får hon köpa de åt mig. Hihu! Naaaaaaajsit!

Your comments pussie
10:28:07 ~ 2011-02-04
Mitt namn; juliciouz

ny Dagens Blogg tävling finns nu uppe på bloggen :)

Min blogg; http://juliahillgren.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback