11.07 - SKITSERIE!

Värdelöst. Känner mig helt off i huvudet nästan lite "aha" känsla över det hela. Som ni förmodligen vet så har mina senaste dagar blivit tillbringade med Tre kronor serien som gick för massa, massa år sen. Och inatt {runt 05-06} så va jag på tredje säsongen och sista avsnittet. Då det typ sämsta kunde hända. I de sista minutrarna så vare ngn bussolycka och Bimbo dog :( haha, vet inte varför men nu känns det världelöst att kolla klart på skitserien bara för att alla, framförallt Klimax {hennes husband and the father of her child, muhu} är så nere ;< så jag tror jag är minst lika nere som dom och ser absolut inget ljus i de närmaste avsnitten. GAY!
- blev helt enkelt bara tvungen att skriva av mig lite ang det iom att det har besvärat mig hela morgonen. Skriver senare om my lovely life later eller ngt.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0