11.19 - Torsdag ? Taggad ?

Taggad as sören. Ska bli drunk as sören. Ska röjja sönder - as sören ;)
Ska snart iväg och tvätta håret men liksom 4h kvar tills jag måste ta bussen - ah, tro det eller ej men nada person {läs person på engelska thäääänks} som kan skjutsa mig. Alltså äre torsdag today ? :oo jag har haft fredag heeela morgonen. Antar att det är för att veckan gått über snabbt ;> hur som helst så är jag typ klar med allt.. eller borde nog välja nagellack typ. Hm. Har ju liksom ett nytt mörkrosa som jag inte provat än för att jag är för kär i mitt andra nya typ barbierosa ;) yay. Så fårse vilket det blir. Vääääldigt mycket beslutsångest dåraaa. Äh, pallar inte sitta här just nu. Tjingis

Your comments pussie
15:33:45 ~ 2011-02-10
Mitt namn; Becca

haft en bra dag tjejen?? :D

Min blogg; http://myranstankar.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback