11.28 - Highonit

Såhär ser de tidigare tatueringarna ut right now. 







DOCK! Är två av de inte riktigt klara yet.
Men måste ju som sagt låta det chilla först ;>
Bäbisplayboyen har jag i nacken, mitt pers.nr.
på insidan av högra foten och den andra på 
insidan av vänstra foten - för er som inte knew it.
Sen här är min nya pärla som jag gjorde i, hm..
förrförrgår ? I tisdags hur som helst. Tror jag. 





DOCK INTE KLAR! 
Meningen är (dock syns det inte nu pga skorpisarna)
att den rosa färgen - som ser röd ut här - ska lysa i
uvljus och att själva rosetten ska ha leopardis mönster.
Ska även göra en likadan spegelvänd rosett på andra
handleden när som helst fast med annat mönster ;)
men var för trött för att göra den samma kväll :/


H o w   l o v e l y   i s n ' t   t h a t   ?


Jag satt och prata med Hanna i måndags om att jag är en sån som säkert 
aaaaldrig kommer kunna sluta tatuera mig och sitter där sen om hundra
år med kroppen full av tatueringar.. sen när Stoffe väl gjorde rosetten som
var oplanerad och lite spontan från bådas håll men hur som helst, utan att
veta vad jag gått runt och tänkt på så säger han "malin kommer bli en sån
där toktatuerad tjej sen" haha, scary.. men jajo det har han säkert rätt i.
Inte för att jag vill vara det, men det förvånar mig inte om jag kommer bli.
Anyway, jag gör sånna jag vill ha och inte sånna som jag vet att jag kommer
ångra senare. Men jag har ju mina planer för nästa tatueringar ;) nanana!



Your comments pussie
00:42:35 ~ 2011-02-05
Mitt namn; Therése

Nice med tatueringar! Funderar på att skaffa mig en andra snart :) Fast eftersom jag inte riktigt har tänkt ut något speciellt än, så väntar jag nog :)

Min blogg; http://theresehyden.com
10:57:09 ~ 2011-02-06
Mitt namn; Camilla

Snygg rosett :)

Min blogg; http://allimaccamilla.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback