13.19 - Monday

Det får bli ett kort inlägg just nu. Vakna precis så nu ska jag fly down och tjocka i mig frukost, sen en snabbis in i düüschen för att göra mig handsome till Sandra som jag ska race'a iväg till lite later ;) nice. Jag lever anyway efter helgen men fuck så drunk jag har varit. Hahaha, iallafall i onsdags och lördags. I fredags blev det lite mer chill - gick liksom till Fame i svarta uggs :s dock för att jag åkte till Hannafltpl innan jag varit hem och ens tagit med mig smink etc. Fyyyck på det och det ska aldrig mer hända ;) haha. Menmen, nu måste jag skynda mig lite. Måste titta på några old avsnitt av Bb. Ha en lovely day.
Juste, måste skriva grattis till mitt lilla hjärta Kim Fondelius som fyller 19 today!



För att inte glömma att Rasmus till höger också fyller år today, så grattis till båda små pojkarna ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0