14.53 - Botten upp

Nu har jag klippt Michelle och klippt mig själv typ 50ggr i fingrarna.. hm.. går så när man stressar ;> hur som helst så äre ju lite nice för har precis kirrat spotify premium, loooovely right ;) yesterday drog jag hem till Chessica till 18 och drack med lite folk sen drog hon och jag till Fame till 00 och bäst utav allt - jag vakna idag och va inte ett dugg bakis. Men nu funderar jag på att typ käka fyylle iom att jag inte hunnit det än på 3h sen flyga in i duschen och göra mig done för att återigen tonight bege mig till min lilla fis ;) så botten upp och kör på som sören skulle gjort!
Btw, så har jag even more tatuerings förslag today ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0