16.17 - Howniceisntthat

Today har jag fått yttligare massa finis saker av mamma eller ah, om de är så fina vet jag icke men har hur som helst fått some new stuff OCH LÄS NOGA NU SANDRA SNADAR PETTERSSON, i've bought something to you tooooo ;) eller ah, mamma.. men det är från världens bästa bitchan ofc ;) men nu kan jag inte dö här längre utan måste kirra upp somestuff på väggen så att jag får bort allt skit ngngång. Btw, så har jag gjort slut med fejjan ett tag - han ville inte igår. Dåligt! ;) juste, håll tummarna att jag får besök av my lover tonight - men hon jobbar väl konstant tills jag dör eller ngt -.-

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0