22.36 - L as in lovely

Efter typ 61 avsnitt av Tre kronor så har jag äntligen kommit till 6e säsongen av serien. Lovely. Börjar ledsna på vissa delar/familjer som serien handlar om så vissa ggr kör man på att hoppa fram lite för att serien ska återfå sin betydelse och lilla charm ;) hah. Dock längtar jag lite tills jag sett klart på hela serien, bara för att liksom.. Juste, har ju blivit väääldigt liiite D.H. på senaste tiden. Dumvrånica har ju som sagt inte kirrat 4e säsongen så ska dit och hota henne lite och säga att hon aldrig mer få träffa mig så kommer hon garanterat att kirra den tills nästa gång ;) haha. Nej, men ska kirra my own boxes av de - nu när jag har feeeeett med cash att slänga runt mig again ;) yay! 

Nana. Det va ngt jag skulle säga.. hm. Justja, har börjat fundera på mina nästa tatueringar ;) nana! As nice! Har ju råkat bli lite besatt av själva grejen, men det är lovely och jag gillar det a lot. Så nu är det andra rosetten + åtminstone två till i guess ;) men det får ni se sen. Kan ju inte avslöja allt för er pussies ;) 
Hm. Nu ska jag ringa ngn tuffing som ska med ut i kylan. Seeya

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0