23.10 - Puss

Kom hem från Sandra för typ en hour sen. Det råååka dra ut på tiden en aning ra. Men vad gör man inte för sin tjockis ;) eller för en själv.. Nu ligger jag och Busan aka Snorbusa enligt host Snadar och snuffsar i sängen och jag funderar starkt med att somna till ett avsnitt av Tre kronor - ihopp om att jag inte blir alltför tpl nu när jag äntligen släppt det där med att Bimbo faktiskt dött i serien.. haha, stackars mig själv! Nana.. 

Imorgon bär det av till staden, sen till nästa, lite större staden för att åka iväg på Close-up kryssning med Victoria plus fler. Hur nice är inte det ? Och ännu mer nice är det ju att man blir bjuden av den just nu bästa personen evaaaahhh! Men så kan det va när man är liiite bättre än alla andra ;) suckeeers. Men anyhow så kommer jag hem again på fredag så ni kan ju tänka lite på mig under tiden så kommer jag promise er att bli extra drunk och köra mh all in
{står fortfarande m-a-l-i-n för er som missat} för eran skull. Mjau. 
Men nu ska jag sleeeep as hell och hoppas på att natten ger mig den sömn i need iom att jag har varit vääääldigt trött today och varit vaken ända sen halv 09 eller 09 ? Hihuuu. Men pussis på er in case i'll die eller ngt. Gonatt



- yaaaaaaaaaay

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0