23.47 - Tröttisiögonen

Alltså länge sen jag garva så mycket som i helgen med Chessica. Lovely! Har dessutom bestämt mig för att jag och hennes säng + täcke och kuddar ska gifta oss inom kort så tyvärr Chessica och förlåt att jag inte sagt ngt tidigare. Hur som helst så lever jag, det va väl enbart det jag skulle visa genom inlägget men skriver mer tomorrow och visar det lilla stuff jag införskaffa mig today - rawr.
Btw, så har jag syndat.. jag har druckit monster energidricka och jag råkar luuuuuv it. Men blir andra grejer när DaSilva kommer med sin egna veeeersion {läs version in english pussies} av energidrickor ;) nu blir det Tre kronor sista tiden innan jag slocknar så gonatt.

Your comments pussie
20:56:45 ~ 2011-02-21
Mitt namn; chessica

haha glöm de där med att gifta dig med min säng och täcke och kuddar :O

12:37:56 ~ 2011-02-22
Mitt namn; Me, myself and I

Sääääällan din lilla fjärt! :d

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback