15.38 - i'm still alive

Känner att det är liiite länge sen jag skrev. 6days - herregud. Just nu chillar jag järnet och går under kategorin sjuk. Känns ju sådär. Skulle egentligen in till stan imorse och på möte med en men pallade inte pga mina "hej-jag-kommer-svimma" känslor jag always brukar få på morgonen. Så ställde in det och satsar på att dra till staden imorgon istället. Nu när jag har fett med cash så kliar det sönder i fingrarna så efter imorgon har jag förmodligen bara några kronor left ;) hah. Hur som helst så tänkte jag slänga in en bild på mitt hår när jag enbart fönat det - utan att kamma igenom det and everything and only god knows where he find det där krullhåret..


inte okej. 
Ska straxt kila ner igen och feta mig i soffan och kika på Tre kronor yaaao, fett med nice. Men det va liksom ngt jag skulle skriva, hm. Anyway kommer väl på det later or something. Ska uppdatera er sen lite about kryssningen, gasch. Men tills dess måste jag faktiskt vara typ tokboooring och skriva nada ;>

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0