16.22 - Vilket mönster ?

Lite en aning jävla taggar är man ju iallafall inför tomorrow. Feting nice! Har varit typ über duktig idag och tvättat - belive it or not.. och ska straxt plantera om ännu en blomma - vilket inte ens ser ut som en blomma iom att den mer ser ut som en palm med grönvita, spinkiga blad, men whatever och sen ska jag dra fram dammsugar again iom att det är nåååågooon som har sprungit runt med massa saker under tossarna så att golvet känns allt utom rent. Usch! Hatar bara känslan av att trampa på skiten. Usch again! Eller typ som mina lovely friends - som inte gått min hålla-rent-kurs som jag så gäääärna delar med mig utav ;) - som springer runt, runt typ ute på en grusväg och sen sätter på sig skorna :ooo skulle aldrig falla mig in alltså ;) hahah! Jaja, whatever.. det är ju typ som en fyyycking grusgång i mitt rum + the other rooms'en som jag är så villig att städa ;> fattar inte ens vad jag pratar om just nu. Men anyway så väntar jag på ett v-i-k-t-i-g-t samtal från keeeeraste Sandra aka Snadar or whatever you wanna call her ang my next tattooo, yay. Har dock fortfarande inte kommit fram till vad jag ska ha för mönster..
Iom att det also blir en rosett och den andra rosetten är leopardismönstrad så måste ju ofc den andra rosetten också ha ngt mönster.. så har funderat på typ tiger-, giraff- eller maybe zebramönster.






- dock blir det dock med rosa färg also ;)

Your comments pussie
16:31:34 ~ 2011-02-09
Mitt namn; S o f i e ♥

tiger mönster är nice! ;)

Min blogg; http://zirres.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback