00.57 - a-ha-hailikeit

Omg. Omg. Omg.
Vilka days de senaste dagarna varit. Blir så less på folk, haha!
Men tell you more about it later ;)
Tänkte bara slänga upp en bild från knyyyt i torsdags..




Fr.v - Maja, jag och Hanna on her knees + Viccan bakom the cameeera


Jag vet inte om det "pinsamma" är att du lägger dig i stuff som är none of your
business eller om det är grejen med att han inte har ngn koll på att han har
flickvän. You tell me. And do it with a good reason ;) såg ni hur drunk han va ?
Och om ni inte uppfattat det själva så fanns han inte i mitt minne 1 minut
efter och tro mig, det va inte för att göra det lindrigt eller för att inte såra
ngn cus i really don't care about saker som har med personer och såra.
PUSS RAKT I FEJJAN!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0