02.00 - Katchiiiing

Hörde att ngn ville skänka pengar till "fattiga barn - jag - i alunda" :oo
Jag har verkligen ngt fel. Gasch, pengarna minskar ju relativt mycket fortare om jag ska hålla på såhär ;) har snart bestämt mig för att klirra hem ett par Marble shoes igen ;) mjau! Vadå, limited edition ju.. mamma lär kill me again när hon märker det ;) det är ju trots allt hon som får stå med pengar utöver allt jag inte vill lägga ut pengar på. Men vem skulle inte gilla det ;) men som sagt, har mycketmycketmycket utgifter nu till typ alla håll.. eller två iallafall.. pga nästa vecka. Hoppas verkligen vi hinner klart tills dess ;) yey!
Men som sagt, fårse hur jag gör med shoes'en :/ vill ha de! Sen har jag ju ett par other shoes som liggen kind of högst upp på min "vill ha"- lista ;) mjau..


G E M I G G E M I G G E M I G G E M I G   N U N U N U !

This is the other shoes som jag är tre sek från att klirra hem.. 


.. vilket skulle bli mitt 7e par av Nellys Marble shoes ;)
Inte de snyggaste, men gillar att de är bruna och sen har jag
ju mina älsklingar already - så hur kan man inte älska de ?
Jag ska fan gifta mig rikt!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0