02.50 - Jagärsåbraig!

Hm. Har kirrat klart my nails nu med snygg rosa färg - lovely! Nu är det typ bara 6½h kvar tills jag måste röra mig mot staden ;< jättefun! Ngt at all. Ska till Arbetslivsresurs och kirra massa papper så att jag får mina efterlängtade pengar + de som jag har på ingång. Får ju trotsallt 135:-/dag så det är rätt nice iom att sparkontot börjar minska - inte okej när det är 4siffrigt kvar -_- ledsamt. Men thats life iom att jag hellre chillar a while before jag börjar jobba som alla andra obraiga människor. Haha! Yes i know its nice to workkk men hellre gifter man sig ju rik.

Haha, glömde inlägget igen. Duktigt där malin!

Men hur som helst så skulle det sitta feting nice med en grogg, ett glas vin eller en lakritsshot. Gasch! Det skulle man ju almost kunna döda någon för just nu ;) haha! Saken med inlägget va att jag inte riktigt kunde bestämma mig om jag skulle tvinga mig själv att sova snart eller om jag ska vara vaken så länge som möjligt och typ sova ett tag tills Vakna med the voice börjar.. väldigt svårt beslut!
Juste, påminn mig imorgon att jag måste in på h&m och köpa.. hm.. vf.. eh, nagellacksborttagning vare ja. Men det slutar med att jag glömmer bort det - igen, typ sjuttioelfte ggn nu - och kommer hem med ngnting heeeelt annat som inte ens va planerat att köpa. Yay!

Haha, sitter och diskuterar med Rasmus Lillen på msn ang om att han ska ta med mig till u, s and a snart för att jag typ ska dit på ett viktigt möte :oo tycker det va en väldigt braig anledning till att åka dit ;) haha! Fårse om jag lyckas ngt bra. För tanken är ju att han ska hem till Sverige först, sen kan vi åka dit igen :d haha. Annars hinner jag virra bort mig själv på Arlanda eller ngt innan jag ens kommit innanför dörrarna -_- ni vet, i'm not known to be smart. Kinderegg, yes i am. Nej, men det är nog det som står högst upp på min "jag önskar att jag får göra - först" - lista, haha. Tror det blir ngt sånt.. ah, för det är ju ngt i dream about men inte riktigt vet om det blir av före ngnting annat på min "att göra before i die" - lista. Haha! Alltså ibland känner jag mig så jävla bra alltså ;) herregasch, det är ju nästan så man blir jealous på sig själv lite!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0