03.17 - E.M.

Även om du tog tillbaka allt som du har sagt 
Även om du grät och sa jag har aldrig känt så här 
Även om du sa förlåt för allt som du har gjort
Så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär
Du lovade att ändra dig och bli normal 
Du sa jag kommer alltid att älska dig
Så spelar det ingen roll
För tro det eller ej men jag älskar inte dig
Du brände dina broar när du sa det där 
Som fick mig att förstå vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Men när du försöker le så ser vi bara den mer
Du har sårat mig mera än du tycks förstå
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så
Du som tror på karma och kallar dig lärd
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd

Den är ju som gjord till dig - e.m.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0