05.39 - G'dmorningsunshines

Fortfarande vaken. Känns lyckat! Skulle egentligen upp 06.30 men istället blev jag vaken all night och det blir ingen sömn förrän imorgonkväll om jag ska lyckas gå upp tidigt på fredag och ha en chans att vända på dygnet - vilket jag egentligen inte behöver för att det funkar när det funkar. Men som sagt börjar ledsna grovt på mina sömnproblem.
Ah och vill ni veta det värsta :ooo tidigare inatt kollade jag precis klart på sista delen av d.h. :oo jag vet, as hemskt! Haha ;) så nu ska jag tvinga Veronica att köpa fjärde säsongen, hihu :d det är jag faktiskt värd.. hm nat..

Så nu sitter jag här och äter fryylle och dricker kaffe - belive it or not, men det är inte lika äckligt som vanligt, kanske beror på att jag skumma mjölken.. who knows. Sen ska jag även trycka i mig en energidricka påväg till stan annars lär jag somna och typ köra i diket och dö och det vill vi ju inte ;) nono! Haha.. ah, juste ni lär ju typ also ringa och väcka Viccan vid halv 9 för det där sönderslagna facet lär ju va död -_- what a luck i've got.. Yey!

Kom även på en sak när jag låg där med käääten och tänke - att jag ska köpa väldigt många presenter till folk i år :o först Ida som jag already missat, sen Maja (i think she's next), efter det Viccan den 22mars, en månad senare Hanna och Sandra :oo herregud för att inte glömma alla andra snyggosar som Stina och högen :o med tanke på att jag loosat väääldigt mycket pengar hittills så lär jag va pankkk efter året är slut.. sen har jag ju sån tur som har lill Hanna och Ida Knarkis som både är små och fyller sent så att jag hinner spara i ett år, haha! Iom att jag only buy gifts to dom som fyller 20 eller ngn annan tuff siffra ;)

Så som ni kanske vet du har jag fortfarande en såndär "rödakorset bössa" där ni kan skänka en slant eller två till fattiga barn i Alunda - vilket är jag :o dock tar jag bara sedlar och stooora sedlar för hålet i spargrejen är så stort :))

m&p, förlåt att jag är som jag är.. iwaly

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0