07.08 - Ogilla

Juste, måste bara skriva det.. Det är en sak jag stör mig på på fb.. När personer sitter och gillar sin egna status och ännu värre innan ngn annan ens gillat det. Alltså, i mina ögon så ser det desperat-t (kände att jag ville ha ett till T vid sidan av där för att det låter så när man uttalar just det där haha) ut. Jag gillar det anyway inte. Så inget "gilla" på det för min del ;) men sure man kanske gillar det så mycket själv så man måste gilla, i dont know.. sånt drar jag med i statusen in that case. Men ah, now you know ;)

Your comments pussie
13:47:07 ~ 2011-01-28
Mitt namn; GUEVACCI

hehe allt bra då? ;) kram

Min blogg; http://guevacci.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback