07.53 - "What does it say?"

Ligger och funderar på min nästa tatuering ;o vill göra ngt mer. Helst nu ;o vet dock inte alls vad jag vill ha eller göra mer än att jag vill göra ngt - tror jag har blivit addicted och det skulle inte alls förvåna mig ifall jag sitter på hemmet sen som stenåldersgammal tant med kroppen full av tatueringar ;o heeeereeegud så kan vi ju inte ha det ;)

Ngt förslag ?

Vill nog göra ngt mer i nacken brevid min bäbisplayboy :} ni ser ju.. helt in love!



Aaaahh :o btw, ni ska bara veta huuuuur äckligt mycket mitt sår på handen kliar -_- mamma tvinga på mig ngn honungsplatta grej som tydligen ska va jä-tte-br-a och "göra" ny hud och lalala. Vet inte, ser ju äckligt ut.. men iom att det börjat klia Sören så maybe it blir bättre snart.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0