14.57 - Wednesday

Gomorgooon Sveeeeeeeeeeeerige!
Insåg precis att det är ännu en dag i paradiset. How nice isn't that ?
Första delarna av Tre kronor är klarrrt och det är även Kenny Starfigther (förstaförsta), Remember me och Devil också snart. Måste bara kirra det när jag sitter här.. visserligen gör jag det nu, men vem kunde veta att jag skulle bli kvar såhär länge liksom :s fan, jag har ont i magen.. tror det är för att jag har hållt mig så länge innan jag vakna och liksom kunde springa iväg och kissa. Haha! Fail on me..
Tonight blir det Kalas i think med Majamouse, vi tänkte köra en helkväll tsms för att vi aldrig har gjort eller kunnat göra det förr. Känns så tråkigt iom att jag för det mesta virrar runt alone med annat folk och inte med de jag kom dit med ;) haha. Så försöker få dit mina other små flicks also, men fårse om jag lyckas ;) ska ner nu och käka fryylle sen lär jag flyga in i duschen iom att jag är sååååå snabb ;)
Puss så länge

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0