15.11 - Lackihuvudet

Ouwh, alltid lika värt att åka med mamma till stan ;)
Juste, jag har glömt skryta lite om att jag beställt massa stuff från h&m till myself ofc, så de borde komma när som helst. Lovely! Dock fick jag för mig att det var något jag glömde beställa pga att h&m's hemsida fucka sig heeela tiden så försvann allt ur varukorgen all the time, sucky.. så tror i have to klicka hem den också :oo
Omg vad drygt -_- minsta beställnings summan är 190:- sugkuk på er.

Ahh och det horigaste utav allt, fyfan vad äckligt jävla pissed jag blev :s va till polisen today och hämta ut mina saker som lämnats in där. Och jag säger bara paaaallaaaa lämna in exakt allt, körkort, busskort, bankkort inkl tändare + kvitton :s meeeeeeeen inte väskan, plånkisen, pengarna, övriga kort och två, tre hårnålar. PALLA DITT HORBARN! Varför ens lämna in skiten ? Och varför inte ta busskortet ? Hade ju typ runt 10 resor kvar och det är fan alltid ngt. Vilken jävla sopa som tog det andra. Hoppas du dör, typ blir överkörd av en gräsklippare eller ngt. Fittunge! Fyfan vad less jag är -_- hade hellre stått här tomhänt än att få tillbaka ngt at all. Men gasch så fun om man skulle se ngn med exakt den väskan + plånkisen. Haha, körd! God if i only knew who the hell took it..

BÖÖÖÖG I HELA HUVUDET PÅ ALLA.

Nu ska jag chilla ner humöret och try to komma på vad som händer tonight iom att ingen verkar veta :o men jag känner att alkistarmen behöver fyllas på ordentligt så man kan ju hoppas att det är ngn liten pundare som vill hänga med mig ;) haha!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0