17.27 - H&M

Idag va jag och hämtade nya körkortet och mitt h&m paket. Nice!
Dock ska jag skicka tillbaka leoväskan - det var fulare än på bilden och inte alls som jag förväntat mig :s så öppna inte ens förpackningen, hah. Sen skicka jag tillbaka denna.. 



.. för att beställa en 34a istället iom att den var förstor. I samma beställning till this, så fanns denna vilket jag behåller.. 




.. plus ett halsband - dock fanns de inte kvar på h&m's hemsida, så har no pic.
Men iom att jag ändå skulle byta strl på tshiiiiirten så råkade jag klirra hem lite other stuff, som tex den där leoklänningen jag pratade om tidigare..




.. och ..







Lovely!
Nu ska jag bara leta efter lite fler snygga korsetter - rosa ofc ;>

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0