17.35 - Onsdagmalinonsdag!

Råkade somna om vid 09 - halv 10 (a) och sen sov jag som en död kääät till 20 i 16 - kändes ju lite pain att vakna då alltså ;> menmen, nu är jag utvilad första ggn senaste veckan typ, hah. Funderar på att typ damma och dammsuga snart iom att jag inte kan göra det på natten -_- och det är typ det enda jag har kvar.. plus att sätta upp alla kläder i garderoben och kirra upp sakerna jag köpte igår och grejer. Sen så ;) hah!

.. oj, glömde inlägget ;)

Men laaagom taggad inför fredag! Yaaay. Blir eckerö med lite flicks sen krogen ;) lovely! Så ohja, vi kör mh all in - om ni inte redan uppfattat grejen med "mh all in", så säger man liksom "malin" men ni är tooooo suckers to see that ;> - och sen får vi ju hoppas att inte båten typ sjunker och jag dör eller ngt :s för det vill vi ju inte! Nej, men så jag har haft torsdag hela dagen today så jag står väl utanför willys och väntar redan imorgon, haha sämst. Men nu ska jag sätta in money'sar på kortet som lär visa typ 70tusen 0'or dagen efter.. inte okej! Men det va ngt jag tänkte på.. juste att jag iiinte skulle bli lika drunk och lost i huvudet som sist (a) fast det va icke mitt fel utan mitt huvud som vart en aning lite överbelastat med skit. Thankstoyoue.m.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0