17.47 - Obsession!

Tänkte bara göra det lite easier för dig och svara i ett inlägg än i det du kommentera i iom att du tydligen hellre ville vara anonym och jag vet inte, men du kanske tycker att det är mer status ? ;)






- för det första så vill jag bara säga att du inte ska använda mitt namn som att du känner mig, nog för att det är uppenbart att du vill göra det annars hade du inte lagt ner tid på att kommentera från första början ;) sen, mina ögonbryn ser ut precis som de jag gör varje dag och inget annat. Sen om du tycker att det ser ut som en kattunge är upp till dig själv. Men jag är ganska säker på att alla utan synfel ser hur mina ögonbryn ser ut ;) så varsegod för upplysningen du uppenbart missat ;> och till sist, sen näääääär i ditt, mitt eller din fula mammas liv började jag lyssna på vad folk bad mig göra ? Oooom det stör dig så otroligt mycket att jag bättre än dig so go fuck yourself eller ngt annat som verkar funnier.. ditt val. Så länge du hänger på min blogg och sitter och stör dig på vad jag skriver, hur jag är och vilken uppfattning du får utav mig så är det ju bara du som är pinsam och snarare DU som borde ändra attityd ;) för det vet väl alla att man inte gör saker man ogillar, iom att du stalkar bloggen så är du ju besatt av mig och det gör dig tydligen pissed för att du är jealous på ngt som har med mig att göra, annars hade du bara fine, i dont give a shit och levt ditt liv. Men du kan ju inte.. så sluta stalka min blogg om det gör dig så jävla tpl för så länge du sitter och leker hora och inte kan visa vem du är så finns du inte. För det är ju trotsallt DU som hänger här och inte tvärtom ;) men det är lugnt, jag kan förstå dig ;) hade förmodligen också varit jealous på mig själv ;)
tänkte pga din synskada så fetar jag till texten så att du ser ordentligt och förstå nu att andra ser samething ;)

Och juste, dessutom är det pinsamt när folk springer runt och ba "omg, jag måste ha de här kläderna för de är sååå inne nu" eller "gasch, jag skaffa mittenbena nu baaaaaara pga att alla celebrities har det nu" eller "jag drar på mig stora, fula, fejk glasögon just because alla andra har det". Grejen är den - jag har sagt det 40tusen ggr tidigare och lär få säga det miljoner ggr till iom att ni aldrig ngnsin fattar :s det måste ju seriöst fattas ngt i era huvuden :s
JAG TÄNKER INTE HA FEEEETA JÄVLA ÖGONBRYN! För jag gillar det INTE och jag passar inte ens i feta mcdonken ögonbryn :s sen skiter jag i hur jävla snyggt det är på andra eller att det är inne. Jag tänker inte tjocka dit ngnting som är fult och som bara kommer se wierd ut :s men tydligen så förstår inte du det, för enda anledningen till att du sminkar dig på ditt sätt, sätter på just de kläderna på morgonen är för att det är "inne" och inte för att du själv vill ha de eller ens passar i det.
Så återigen, jag väljer exakt själv hur fan jag sminkar mig, om jag vill ha über tunna eyebrows, vilka kläder jag väljer att köpa och sätta på mig - jag väljer saker efter min smak inte för att du ska ha ngt att inte klaga på för iom att du stalkar mig så hade det aldrig spelat ngn fucking jävla roll för att du lever på att försöka sänka andra för att göra dig stolt över dig själv och för att du tror själv att du tjänar lite extra självkänsla och självförtroende på det. Jag vill fan se vad du är för ugly person så att jag ser saknaden du har som du försöker fylla upp med sån här skit som jag sluta med när jag va 12. Dö!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0