17.53 - Lovely

Hm, börja sola snart kanske.. har sett oneger ut länge nu ;)

Planerna inför veckans end är ju så lovely som krök tors-lörd. Niccce! På torsdag blir det krökkk med alundabigcity flickorna; Viccan, Maja och Hanna! Sen fredag med snyggorna från fd klassen; Sabina, Elintjockbert, Ellen och maybe som more. Och på lördag blir det favorit i repris med Victoria Fetastidag Oscarsson ;) så känns ju fett med feting nice ;) 
Today har jag varit snäll och fått massa stuff av mami. Det gillas hårt! Köpte även en nyyy guldig bbartyväska iom att jag råka typ glömma den andra litegrann. Så nu behöver jag bara grina om att plånkisen är lost. Hah! Ibland har man ju lite tur. Konstigt nog iom att gud hatar mig.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0