18.02 - Ingenärlikabrasomjag

Nu har Hannahh precis åkt till stan så får träffa henne senast efter hennes student i sommar :/ känns bajs. Lite smått tråkigt att man inte kan ringa henne och typ hej ska vi ses - igen. Men sen är det fan sista ggn hon får lämna mig/oss ;) menmen, fick många kind of braiga stunder med henne som nyår, dagen efter nyår och igår då vi röjjde runt med Kitttan och Juhän aka Sorken för att inte glömma lill Hanna ;)
Orkar inte update tidigare veckor just nu eller överhuvudtaget.
Skulle bara skriva och säga att jag är lite tpl för att jag glömde min lilla väska i lördags på storatorget, känns gay i hela huvudet iom att jag med ganska stor risk aldrig får tillbaka väskan och plånkisen för att Uppsala är så fullt med äckligt folk. Skiter i att körkortet, bankomatkortet och allt annat jag hade i plånkisen - min fina leopardis :/ - och i väskan - som förövrigt va new - försvann, det är just själva väskan och plånkisen jag är pissed över. Så skulle jag se horan som tog den så är han/hon död. Inte ens mycket folk ute -_- säkert ngn neger i taxin som tog hem den till sin unge. Jaja, så nåååågot tpl får jag vara. Men får snart hem ett nytt bakomatkort - inte för att jag vet varför ska ändå byta till swedbank när som helst ;) och körkortspappergrejset borde jag också få hem snart.
Annars är mitt liv lika lyckat som vanligt. Yey. Jag är ju så jävla bäst ibland. Eller ? Jooo, om jag är ;)
Nu ska jag fetta ner mig i sängen och kika på senaste Twiligt filmerna, alltså Eclipse i väntan på att höra if M och J kommer over for a while. Puss

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0