18.09 - Ingen vet..

Alltså ingen vet huuuur jävla hårt jag sov :s vakna inte utav att mamma + några ringt typ 6 - 7ggr ens. Så råka glömma hämta pappa - kände lite ångest när jag vakna typ 15min - en kvart efter att han skulle bli hämtad.. hm. Menmen, i gengäld så ska jag faktiskt diska och åka och handla snüüüs åt honom - fast det gör jag ju ofc för min egna skull iom att jag redan tänkt det earlier today ;) hihu.


Juste jag köpte massa finis grejer at h&m today. Typ som två nya - rosa ofc - nagellack, det ena är ett likadant som jag already haft i massa år men det andra är nytt för h&m och nytt för mig för this year. Det är typ en blandat en aning med rött :o och iom att jag bara - utom vissa otroligt unika, speciella tillfällen - använder rosa nagellack så passade det ju suverääänigt ;) och thankgod så är den faktiskt mer rosa än röd ;>


Usch. Nu måste jag ta och kirra ngt att äta iom att det var ca 11h sen sist ;>




Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0