18.47 - Howfatareyou ;o

Ahmagad, har ju som sagt börjat räkna kalorier kanske inte nämnt det men anyhow så är det rätt nice men har också blivit ett kind of beroende när man ska handla ngt eller innan man äter och gör valet av fryylle och mat a bit difficult.. men som sagt sitter och letar recept nu på things som typ har sjuttiotusen kalorier per 100g ;> inteokej! Så därför innbär det ju att alla fetton som hänger på donken får hänga där utan mig - förutom när jag vill ha mina chickenbits ;)
Jajajajustja, tatuerade mig ju igår som jag skrev på fb. Feting med nice! Blev totaly tre stycken, dock ska det fixas mer på den sista jag gjorde och vill även fylla i en av de andra två lite ;) men ska kirra bilder later när jag hänger på my lovely rosa compuutah ;) och juste, en sak till.. den sista gjorde även my homie Sandra on the same plats och likadan - det är lite gylligt ;)
Men aja, ska kirra klart recept skiten nu, men maybe skriver later.


Your comments pussie
20:14:15 ~ 2011-01-18
Mitt namn; snadar

jaaaa så när får ja min överaskning ;d


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0