21.10 - Myyymsmedvin!

Alltså jag somnade -_- fast det är rätt chill iom att jag knappt kan eller tycker att det är fun att sova ;> hihu. Så insåg precis att jag har massa stuff att göra tonight innan jag kan tjocka ner mig i sängen. Rawrr! Sen ska jag bara slänga in en print på ngt Jessica Ståliiiis skrev på fb. Haha, så klockren så blev tvungen alltsåååå..
.. i like it. i like it. So fucking right! Inte dirr just delen med att en kille inte skulle kunna va så, utan delen med att vinet verkligen är ens beeeeest friend ;)
Och.. vem fan blir inte lite klena i tarmen utav att höra ordet vin. Nu vill jag ju ha :(

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0