22.34 - Tjockt med lovely

Nu är jag hemma igen. Blev en svängish förbi Majamouse först för att prata igen alla jääättemånga veckorna, sen åkte jag förbi Hannis to do the same. Så nu fetar jag i mig en milkshakkke och känner för första ggn på flera dagar/veckor att jag faktiskt är trött, så det blir nog en tidig kväll thankgod iom att jag typ måste gå upp über tidigt imorgon.. men ställer nog klockan på halv 07 så att jag har ngt att vakna till ;) Gasch, det är sånna mornar som vi hade hemma hos GUBBEN (ja, jag är medveten om caps och det är bara för att han är GUBBE och inte gubbe) i Sthlm man saknar. Vi hade värsta mys Viccan och jag när vi vakna upp där och kunde röjja runt iom att vi va alone i lägenheten. Plus att det va ett tag efter sommarn vilket betyder att solen va uppe massa tidigt och att det va relativt varmt. Och för att inte glömma deras liiite mer funnier nyheter - har liksom ledsnat på Uppsalas lokala nyheter -_- haha. Saknar det i vilket fall, det är inte alls samma sak nu. Eller här.


Hela helgen är planerad och det känns feting nice. Som sagt så blir det Eckerö med flicksen imorgon, sen utgång ;) och på Saturday ska jag hängish med min man Hanna F.L Tpl och se vad the other guys are doing. Lovely.


Men nu orkar jag inte det här längre. Ska försöka tagga ner så att jag inte blir pigg ngnstans för då är natten rätt körd!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0