23.17 - Fooooodieman

Hej. Hej. Hej. Hallu. Hej. Hej. Tja. Hej.
Nu äre som så att jag ska kila iväg till köket och ställa mig och laga mat ;o får bli typ tortelini + pastasås, jag gillar sås! För en annan fick ju aldrig göra det idag iom att det va ngn stekig someone - typ jag - som bestämde sig för att sova och sov alltså då från halv 18 till kvart i 23. YEY! Så nu är jag död kan man ju lugnt säga. Men som sagt, ah.. ska laga mat.. inte för att jag är hungrig men jag kan ju liksom bli. Usch, fårse om jag somnar snart. SÅ HEJDÅ NU IGEN. Skulle bara visa att jag fortfarande lever ;)

Alltså btwaaaaaay, jag kikar på 5an nu och det är massa tecknade negrer.. så sist jag såg det så vare enda jag tänkte på Family Guy. Exakt lika många familymembers och allt. Fast det är en björnis med här :oo men wtf äre för ngt och hur jävla länge har den funnits ? :o

Your comments pussie
01:05:52 ~ 2011-02-01
Mitt namn; Christopher Häggström

De är ju Cleavland från Family Gay som har "fått" en egen serie!

10:00:46 ~ 2011-02-04
Mitt namn; Me, myself and I

Visst fan äre :oo tyckte det såg ut som negern ;)

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback