19.16 - Klickbaby

P i c s   f r å n   i   o n s d a g s ,   f r a m å t   o c h   b a k å t ; 


Gasch, inget vet hur många "omg"- blickar jag fick den kvällen pga mina kläder ;) men sånt gör att jag vill utmana det ännu mer. Haha, ni förstår inte att era blickar gör en så mycket mer än att sänka en ;) fail on you! Jag klär mig som jag vill, i vad jag vill och i det jag trivs i. Era blickar får mig inte att ändra mig. Jag lever bara en gång och det är rätt uppenbart för alla att det är just nu. Så jag tänker inte klä mig i mormorskläder och se ut som ngn som lever i celibat. So go fuck yourself iom att ni inte får ngt annat ;) 




















Det finns bara du. Min andra halva. 


Jag skulle dö om du lämna mig nu


Titta, min leo- plånkis :((




AIK - Djurgårn'  -  20/12 '10







Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0