18.24 - Mondaaaay

rkar inte bloggen. Haha! Somna typ 23 igår på soffan, vaknade 00 - 00.30 gick upp, börja kika på tredje säsongen av D.H. så jo, jag fastnade, blev pigg och va vaken tills typ 9, då jag somnade och vaknade 13. Skönt. Så hoppas på att kunna somna in time tonight i ett försök att vända tillbaka dygnet lite.
This is my weekend anyway;
I fredags bestämde jag mig för att åka hem till tjocksnadar iom att det var ett bra tag sen ;) kände att jag behövde en chill helg pga onsdagen. Så blev kvar där till lördagen, då jag åkte hem vid 13 och sen drog in till stan för att handla till Michelle iom att han låg sjuk, haha stackarn. Men som sagt, han fjäska lagom för mig och jag fick en obh nordica mixer ;) feting nice! Så jo, min storebror är nog bättre än alla andras trotsallt. Sen dessutom ska han skicka iväg mig till Norge. Haha, vadå vilja bli av med mig ;) menmen. Senare på kvällen kom Kitttan och hämtade mig, sen åkte vi och hämta Kenny och Tobias för att åka vidare till Mackuus {ja, jag gillar att uttala det så} haha, vilka muppar alltså! Blev tvungen att roa mig med dom själv innan Hannahoe kom, plus lite annat folk. Så satt där och drack i massa timmar för att sen köra en donken runda innan vi åkte hem ;> va typ vaken till 7 - halv 8. Fyfan! Helt lagom jävla död alltså. Vaknade typ två hos Hanna och låg helt dead i sängen tills jag skulle hem vid 18. Ah, sen hände inget mer i helgen.. förutom att Mackan och Mange misshandlade min hand :oo stackars mig typ ;)

- nej, ingen skillnad alls va.. ;) 
svullen + lite blå pga Mackans och mitt game vi körde ;) men jag va snäll och lät honom vinna. Haha, sen det vita, som ser bra jävla äckligt ut, är från Mange. Han skulle göra en smiley med tändaren {som IdaHåå gjorde en gång i tiden på samma hand förr ;)} men den här ggn gick väl sisådär, fårse om några dagar ;)

På torsdag gäller det snyggingar!

Your comments pussie
19:35:45 ~ 2011-01-10
Mitt namn; Mackan

hahahah jadu malin


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0